Sommigen van u hoorden het misschien al in de wandelgangen, maar nu is het officieel: per
1 juli neemt onze gewaardeerde collega dokter M.T. van de Kar afscheid van onze praktijk.
Een woord van dokter Van de Kar
‘Zoals u weet, hebben mijn vrouw en ik de praktijk ruim twee jaar geleden overgedragen aan dokter C. Schep. Ik ben met veel plezier nog even gebleven om die overgang soepel te laten verlopen, maar nu is het tijd om het stokje definitief over te dragen. Met een warm gevoel kijk ik terug op de afgelopen jaren. De persoonlijke gesprekken in de spreekkamer ga ik zeker missen. Het was een eer om de afgelopen 32 jaar uw huisarts te mogen zijn. Ik dank u hartelijk voor het jarenlange vertrouwen en de bijzondere momenten die we hebben gedeeld. In de wetenschap dat de zorg voor uw gezondheid hier in goede handen blijft, neem ik afscheid.’
Welkom aan dokter Brouwer
Dokter H. E. Brouwer neemt met veel enthousiasme de plek van dokter Van de Kar in. Zij heeft onlangs de opleiding tot huisarts aan de Erasmus Universiteit afgerond en brengt waardevolle extra expertise mee: naast haar artsenopleiding voltooide zij een bachelor Psychologie. Deze combinatie zorgt ervoor dat zij met een brede, persoonlijke blik naar uw gezondheid kijkt. Na haar laatste werkervaring in Krimpen aan den IJssel heeft ze bewust voor Gouda gekozen: ‘Ik heb enorm veel zin om hier te beginnen. Gouda is een prachtige groene stad met een mooi historisch centrum. Juist een kleinschalige praktijk als deze spreekt mij aan. Er is hier nog echt ruimte voor laagdrempelig en persoonlijk contact.’
Een persoonlijke herinnering delen?
Met veel respect en dankbaarheid nemen wij afscheid van dokter Van de Kar. Wilt u hem bedanken of een persoonlijke herinnering met hem delen? Dat zou hij zeer waarderen! U kunt uw bericht rechtstreeks sturen naar dagdoktervandekar@gmail.com.
Met vriendelijke groet,
Dokter C. Schep, praktijkhouder
Dokter H. E. Brouwer, huisarts
Team van Huisartsenpraktijk Gouda Binnenstad